starstablenadia

Alla inlägg under juli 2013

Av starstablenadia - 31 juli 2013 21:59

Så här ser det ut om man kollar under marken i Firgrove.

 

Inte ett dugg redigerad!

 

 


Av starstablenadia - 31 juli 2013 15:55

Jag red ner Madde tillridhuset idag för att öva lite dressyr (kanske glömt att berätta men hon är i lvl 15 nu!!) och hon kändes superfin.


 


 


 


 

Hon kändes faktiskt så fin att jag tänkte ställa upp i en tävling, L:c med henne på lördag. Hoppas det går bra! Det blir till att hårdträna henne resten av veckan!


 

Av starstablenadia - 31 juli 2013 10:40

Jag och några från klubben skulle gömma oss från att spelservern stängde ner. 


 

Vi var en ytterst sygg klump.


Men sen togs dom ,en efter en, så då var det till slut bara jag och Grace kvar. Och tre andra i cirkusen ;)

Men sen blev Grace BRB och jag visste inte vad jag skulle göra. Vi var iallafall kvar. Men sen kom det hemska och jag blev tagen! 

 

Undrar om Grace är kvar?

 

Av starstablenadia - 30 juli 2013 22:18

Liten bild på mig och fina Ronja ♥:

 

#vänner


Ronja Gladedawn är jättesnäll och har en jättesnygg outfit tycker jag! Om ni ser henne i sso någon gång kanske ni kan säga hej? 

Vi ses!

 

Av starstablenadia - 30 juli 2013 10:09

Har ni inte sett dom, så kolla nu! Det är det roligaste jag sett på länge :D




Hoppas det fungerade nu :)


 

Av starstablenadia - 29 juli 2013 19:57




Red ner Madde  till cirkusen idag och fotade lite :) Fick några riktigt bra bilder faktiskt! 


 

 


 

 

Vi ses!
 

Av starstablenadia - 28 juli 2013 18:46

Jag vann :D Jag är sååå lycklig! Vinsten var en redigerad bild! Den var suuuupesnygg!


 

Den är så grymt cool! 

Stephanies blogg hittar ni här: http://starstableplanet.blogg.se/


 

Av starstablenadia - 27 juli 2013 21:51

Jag tog Mist på en liten uteritt c: Hon verkade älska att få sträcka på benen lite!

     

Jag och Mist hade lite kul i skogen :D

 


 


Skapa flashcards