starstablenadia

Alla inlägg under augusti 2013

Av starstablenadia - 31 augusti 2013 13:10

Jag gjorde en ny header och nu är också Minnie med! Sedan ändrade jag lite färg på text och så. 

Så här var Mists orginalbild:

 

Och så här är hennes redigerade:

 

Silvers orginalbild:

 

Och hans redigerade:

 

Dreams orginalbild:

     

Redigerade:

 

Maddes orginal:

 

Den redigerade:

 

Och Minnies orginal:

 

Den redigerade:

 

Minnies blev nog bäst. Liten och tuff, det är Minnie det!

Sedan updaterade jag den lillamusikspelaren i den nedre delen av skärmen. Lite nya låtar och ny färg!

Vad tycker ni, blev det bra?

 



Av starstablenadia - 31 augusti 2013 10:43

Så här stor skillnad är det mellan ponnyn, dom "vanliga" hästarna och Freisern.

 

Ganska stor faktiskt xD

 

Av starstablenadia - 31 augusti 2013 10:29

Gick ju inte att lägga upp i tidigare inlägg, men här är Briteny Skypaws underbara videoklipp!

 

PS. Prenumenera på hennes kanal!!

Av starstablenadia - 29 augusti 2013 20:52

Alla har säkert upptäkt det, men det blev något fail vid en av dom pandorsika sprickorna idag.

 

(kolla den längst ner!)


Och så här säger Avalon om saken:

 


Men iallfall. Jag är nöjd över att jag tog alla dagens sprickor (tror jag!) För jag är en av dom som tycker att det är skitsvårt. Och jag fick ett litet utbrott i klubbchatten, men till slut är jag klar!

Av starstablenadia - 28 augusti 2013 21:12

Uppdragen klara! Riktigt bra faktiskt, men jag tycket att det var enormt svårt att stänga sprickorna.

 

Mist är nästan halva till level 14 och u ska faktiskt Minnie få göra några lopp.

 

Av starstablenadia - 28 augusti 2013 19:33

Den häsr Videon har Britney Skypaw gjort, men är redgerad av Jenny Nightforset.

Okej nu failar det med att lägga in Youtubklipp... Ett försök till!

FAN det gick inte... Aja sök: I will always return Starstable Online

På youtube! Kanske ändrar inlägget senar och ser ifall det går att lägga in Youtube klipp då.

 


Av starstablenadia - 27 augusti 2013 21:17

 

Men jag vet att jag inte kan se ut så här, folk kommer känna igen mig, så redan nästa dag så går jag in till en frisör i Silvergladebyn och skaffar ny frisyr. Det är dyrt, det kostar alla mina sparpengar och lite till. Men det är så lite och när jag ser så söt ut jag kan och säger att jag inte har så mycket pengar så kan inte frisören låta bli att bjuda mig på dom sista pengarna.


 


 Sedan springer jag tillbaka till stallet och mockar Moondancers spilta. Men jag måste ju tacka Steve för att vi fick övernatta. Så därför bestämmer jag mig för att mocka hela stallet, och fylla på vatten i hästarnas vattenhinkar.

Precis när jag är klar kommer Steve gående.

- Nämen, oj vad fint du har gjort, Nadja! Steve låter glad och lite förvånad.

- Men det är som ett litet tack för att jag och Moondancer fick övernatta här. Finns det något mer jag kan hjälpa till med?

- Åh det är ingen fara, men det finns faktiskt en sak du kan hjälpa till med. Jag har en ponny som jag skulle skickat med transporten till sin nya ägare, men transorten fungerar inte. Kan du som är en så bra ryttare rida ponnyn till Slverglades hästsportcenter och ge henne till ägaren?

-Såklart Steve! Jag rider ner henne nu! Jag försöker låta så självsäker som möjligt, men inuti är jag livrädd. Hur ska det gå att rida någon annan häst än Moondancer?

- Tack så mycket Nadja! Sadel hänger vid hennes box och tränset hänger på en krok på hennes boxdörr. Steve ser glad och lättad ut.

Jag svarar inte utan går direkt in i stallet för att sadla hästen.

   

Jag ser ingen ponny, men på en box hänger det sadel och träns. Jag kollar ändå in och där inne står den gulligaste och mista hästen jag någonsin sett! Den har gräddvit man och svans. Gulaktig kropp med vita ben och en liten, rosa mule. Den är så söt att jag smälter!

 


 Men nu måste jag skynda mig och rida över hästen. Så jag sadlar och tränsar den och leder ut henne ur stallet.

Jag märker redan när jag sitter upp att detta kommer gå dåligt, hästen är pigg och vägrar stå still.

Men jag vill inte göra Steve besviken, så jag ryter åt ponnyn, tar tyglarna hårt i handen och till sist står hon faktiskt still. Då sitter jag snabbt upp och driver henne till skritt.

Hon är faktiskt mycket lugnare nu men jag vågar inte ta vägen genom byn, ifall hon får för sig att börja skena och jag vill inte skämma ut mig. Så jag tar därför vägen runt. Det går faktiskt riktigt bra och jag vågar ge henne långa tyglar, hon blir faktiskt ännu lugnare då.

 

 

Av starstablenadia - 26 augusti 2013 20:13

Ohhh YEEES!! ÄNTLIEN LEVEL 13 MED MIST   

Guud vad glad jag är   

 

 

Skapa flashcards