starstablenadia

Direktlänk till inlägg 18 juni 2013

Aldrig. Blivit. Så. Rädd.

Av starstablenadia - 18 juni 2013 18:09

Jag förstår inte... Jag är i chocktillstånd... Okej jag tar detta från hela början.


Det började med att jag skulle rida runt i Firgrove runt i bergen och i skogen typ. Sedan händer det som det alltid händer för mig. Jag fasnar som vanligt bakom björngrottan i mina hopplösa försök att komma upp på den.

Sedan hoppar jag panikslaget omkring och sedan fick jag en rolig bild (trodde jag) så jag klickade på flaggknappen som gör att man får upp Start menyn och sedan gick jag in i paint för att spara bilden, men den blev inte bra så jag gick in igen. När jag loggades in igen möttes jag va det här:

Du är inte Star Rider längre, gå till www.starstable.com för att veta mer eller något sånt. Jag var i Moorland. Och nej, jag skulle inte kunna sluta vara star rider idag, det vet jag, jag har kollat. 

Men det var bara något fel, för när jag galopperat en bit så gick det att hoppa och när jag ringde hem kom jag till steves gård och star rider stjärnan var på hästens träns och där den ska brevid kartan typ. Och jag kan vara överallt. Så det fungerar. Men rädd blev jag, otroligt, otroligt rädd.


 

Så här såg det ut innan det hände.

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av starstablenadia - 31 oktober 2013 10:55

Jag har fixat med en blogg på blogg.se för att få lite mer funktioner och så, så jag byter och bloggar där. Men namnet är samma, fast med blogg.se istället för bloggplatsen.se. Alltså: www.starstablenadia.blogg.se . Så, nu får ni läsare gå in där i...

Av starstablenadia - 29 oktober 2013 19:07

Idag när jag skulle ta ut Busan på en kvällsprommenad märkte jag direkt att något var fel. När jag öppnade salldörren kom hon inte hoppades mot mig som valingt. Jag gick för att se vvad som stog på och när jag gick fram till hennes lilla hörna så låg...

Av starstablenadia - 29 oktober 2013 15:45

Var med i April Starwoods bloggtävling om den stora pumpan, skynda för den 5/11 spricker den!!   Länk! LÄNK!!     KLICKA PÅ LÄNKEN NU SÅ ÄR NI DUKTIGA ;D       ...

Av starstablenadia - 28 oktober 2013 20:15


Imorgon flyttar jag in i mitt nya hus i Byn Jarlaheim, jag hade inte köpt något hus/lägenhet än när jag flyttade hästarna till Jorvikstallet så jag har sovvit i stallet medan jag har väntat på besked om jag fick flytta in eller inte, men nu är det kl...

Av starstablenadia - 28 oktober 2013 15:32


Efter en LÅNG och rätt så jobbigt träningsrunda med Minnie sitter jag äntligen på Café Stablebuck, vilket jag längtat efter hela förmiddagen och Minnie går i hagen med Silver och latar sig.     Minnie är föresten nästan halva till level 14 nu,...

Ovido - Quiz & Flashcards