starstablenadia

Alla inlägg under juni 2013

DJ!

Av starstablenadia - 28 juni 2013 19:00


Jag är extra DJ på discot, dom behövde någon för den som skulle varit blev sjuk! Jag spelar bara min favoritmusik ;P


 

  


 

Av starstablenadia - 26 juni 2013 19:00

Jag tog en liten prommenad till vingården, jag hade lovat att hjälpa till med kvällsutfodringen idag :) Och då får man ju lite motion på köpet!


 

Vi ses    


 

Av starstablenadia - 25 juni 2013 11:30

Jag  tränade lite Barrel Race med Silver, han har inte fått prova det speciellt mycket, så det är lite nytt för han! Men han var grymt duktig, min fina, fina pojke    


 



 


 


Hejdå!


 

Av starstablenadia - 24 juni 2013 19:45

Haha kolla våran snygga pose xD


 


  


 

Av starstablenadia - 23 juni 2013 11:30

Fattar inte meningen med denna redigeringen, men resultatet blev något... Typ ett spöke?   


Aja så här blev det:


 


Fatta hur mycket jag behöver öva   


Från början vad det jag och Madde på bilden men nu... Ehehe xD


 

^.^

Av starstablenadia - 22 juni 2013 09:00

Jag travar runt i silvergladebyn med Moon och kollar vad man kan köpa för 27 sc xD

Det är inte så mycket faktiskt.

 

Asså Moon och dom andra känns supersmå om man jömför med Madde :o


Nu måste jag fortsätta, vi ses   


 


Av starstablenadia - 21 juni 2013 18:15

Har köpt en ny tävlingsakvaj, hoppas den kommer till andvändning snart!


 


 


Visst är den snygg?


 

Av starstablenadia - 20 juni 2013 19:23

Så här såg det inte ut för mig förut, det kom nog med updateringen.


 

Mycket snyggare!

Och dessutom vill jg bara säga att bloggen kommer att vara rätt död typ tre veckor... Jag ska på ridläger och sedan till sommarstugan. Jag har hunnit fixa några tidsinställada så ni kan ju kika in lite då och då, men förvänta er inte mycket inlägg... Men jag ska har jättekul iaf, så jg hopas att ni också har en rolig sommar!


 

Ovido - Quiz & Flashcards