starstablenadia

Alla inlägg under augusti 2013

Av starstablenadia - 22 augusti 2013 19:21

Det gick inte att provrida på lördag, så det blev flyttat till idag!

Jag har ridit en liten isabell, och den var ju helt underbar! Jag ska defenetivt köpa en sån!

   

Just nu är det bara pengarna som är ett problem... Me jag SKA ha den ;D

 

Av starstablenadia - 22 augusti 2013 17:35

Vi började med att skritta ner till Pole bending banan.

 

När vi kommit en bit upp i bergen så började vi trava.

 

Och sedan när vi nästan var framme så fattade vi kort galopp.

 

Sedan galopperade vi ner till banan och körde några varv, i början var han lite ostabil och ville ta det långsamt, men till slut gick det mycket bättre!

 


 

Sedan skrittade vi hem

 

Av starstablenadia - 22 augusti 2013 16:51

Alla lopp klara och Mist är hälften till lvl 13. Åhh jag längtar tills på lördag, då ska jag åka och titta på en ponny ^^

 

 



Av starstablenadia - 21 augusti 2013 07:37

Ibland när hästar står still så kan det se ut så här:

  

Är det någon form av lagg elr något sånt?

Det ser iaf väligt knäppt ut xD

 

Av starstablenadia - 20 augusti 2013 19:57

Det känns som att folk inte andvänder husdjuren så mycket...

Men jag har alltid husdjur när jag levlar, det känns roligare då ^^


 

Men innan husdjuren hade kommit hade jag höga förväntningar på dom. Jag trodde typ att man skulle kunna ha dom i en bur kanske, eller typ gå på promenad med sin hund.

Men det är ju ett hästspel och inte ett husdjurs spel så, dom är mest en rolig detalj ^^

Brukar ni ha husdjur när ni rider?

Av starstablenadia - 20 augusti 2013 07:44

Just nu levlas Mist för fullt och jag har ett mål: När hon är i lvl 15 får jag köpa en ponny (om dom har kommit) för det är så trågigt när en lvl 1 häst står och skruttar i stallet och bara längtar efter att komma ut. Så det blir ingen ponny fören Mist är i lvl 15 alltså. Jag får jobba hårt.

 

 

Av starstablenadia - 19 augusti 2013 20:07

Vi blev...



...Femma!

Stolt ^^ Rätt bra ändå, och Madde hade gul smilis haha...

 

 

(PS. Ni har kanske märkt min nya signatur?)

Av starstablenadia - 19 augusti 2013 19:27

Rider runt i moorland och väntar på Moorland Championat ;)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards