starstablenadia

Alla inlägg under september 2013

Av starstablenadia - 18 september 2013 19:47

Hade ju sett fram emot att göra ponnyloppet, och kolla dom nya ponnyerna. Men jag loggas ut en gång, tänker att jag ska relogga, loggar ut igen. Och jag kommer inte in! Hade tänkt att Mist skulle få tävla champ, lite surt. Får väl hoppas att det fugerar snart.

 


Av starstablenadia - 17 september 2013 20:13

Jag red ner Minnie till ridhuset för att öva lite markarbete, bommar och sånt. Hon skötte sig jättebra!

 

Sedan travade och skrittade vi tillbaka till Steves.

Av starstablenadia - 17 september 2013 18:24

Vi kom fyra! Inte dåligt med gul smailisa va...?

 

 

Av starstablenadia - 17 september 2013 18:19

Snygg...

 

Lite likt ryttarna i starstable-serien (ni vet, sommarryttaren och dom) faktiskt xD

 

Av starstablenadia - 16 september 2013 18:04

Mist är ju ÄNTLIIGEN i level 15! Gud vad det har gått segt!

 

Nu är hon äntligen klar! Som för att fira fick hon delta i Moorland's Championat som det bara var tio minuter kvar till när hon blev i level 15. Vi fick en helt felfri runda, och kom på 9:onde plats! Kanske hade hon fått rosett, om hon hade haft grön smilis, men hon hade ju bara gul.

Nu blir det Minnies tur att levlas!

Av starstablenadia - 15 september 2013 13:11

Igår hade vi ju skattjakt, och det gick ut på att mna skulle hitta Steff när hon gömde sig någonstans. När vi hittat henne fick vi en bokstav, och till slut blev det ett ord! Ordet var Picknick och priset var en Picknick! Men nu till det failade.

Steff gömde sig på Jaspers gamla vind och vi skulle gå ut. Jag gick lite före dom andra och detta hände...

 

...Jag står kvar där nere!! Sedan förklarade jag hur jag hade gjort, och dom andra som kunde kom ner! Men sedan när jag skulle utforska lite och springa omkring så åkte jag ut. Men men det var roligt!

 

Är du intresserad av att gå med i IM? Kolla klubbbloggen: Ice Mustangs

Den har jst nu kö, men den är inte jättelång!

 

Av starstablenadia - 14 september 2013 21:35

Stog inte ut...

 

 

Av starstablenadia - 14 september 2013 18:43

Jahapp, då har man redigerat lite bilder. Ttre stycken. Två katastrofala en bra.

Dom katastrofala:

 

Allt blev helt fel så jag målade över bakgrunden...

Aha den andra sparades inte?

Direkt över till den bra!

 

Tadaa! Lite slarvigt gjort med bättre än den andra. Det var visst lite vitt kvar i hörnet, hehe...

Om ni inte ser vad jag gjorde med den, så tog jag bort tyglarna.

 

Ovido - Quiz & Flashcards