starstablenadia

Alla inlägg under juli 2013

Av starstablenadia - 17 juli 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att sälja Moonmist. Det känns som om hon inte riktigt tid och jag hinner inte ta hand om henne liksom, det känns som om hon alltid kommer i andra hand och jag vill ju inte att hon ska få ha det så i hela sitt liv. Och så har jag inte råd att ha för många hästar.

En köpare ska komma och titta snart. Ska ge mig ut på en sista ridtur med henne nu. Hoppas jag inte får ångra detta.


 

Fina Moon   


 

Av starstablenadia - 17 juli 2013 19:30

Japp här borta kunde jag stå och prata med Bob c:


 


 

Av starstablenadia - 16 juli 2013 12:15

Skönt med räkmacka som luch vid observatiet, en paus i levlingsrundan.


 

Nu ska jag fortsätta levla, Madde är snart halva till level 12 :D


 

Av starstablenadia - 16 juli 2013 08:55

Jag är med i Juni nightbells tävling, va med du också! 


 

Jag tävlar med denna outfiten!


Du hittar tävlingsinlägget här: http://starstableonline-sso.bloggo.nu/TAVLING/#comments


Av starstablenadia - 15 juli 2013 20:50




 

#sommar



Fina bästa Alva <3

Idag har jag och Alva sommarridit på stranden och chillat :) Och ridit runt i bergen och åkt kana ^^


Sommar är ju bara för härligt :D

Av starstablenadia - 15 juli 2013 08:27

Äntligen level 11! Snart är Madde färdiglevlevlad, och då är det Mists tur!


 

Känner mig stolt   


 


Av starstablenadia - 14 juli 2013 11:50

Igår köpte jag två saker jag längtat efter att köpa sedan dom kom ut - Den röda baseball jackan och den proffsiga dessyrjackan.

   

Dom är ju bara hur snygga som helst!!


 

Av starstablenadia - 13 juli 2013 19:06

Jag är hemma! Jippe! Nu ska jag shoppa (redan börjat lite    ) och göra massa lopp och gula uuppdrag! Och sen gå till discot om jag får tid över!

 

Men idag blir det nog ingen mer bloggning, kommer med fler inlägg imorgon c:


 

Ovido - Quiz & Flashcards